Thursday, May 5, 2011

Nikon d60,d70,d80...maner paling besh??

Assalamualaikum...first thing aku nk tnya korang,,maner paling besh antara 3 dslr neh...d60,d70,d80??maner 1 pilihan korang??..Sebnarnya aku bru jer nk berjinak jinak ngn sesi bidang fotografi  neh,or nama pndek dia tangkap gambar..aku confius sbnarnya ni..aku nk mitak cadangn korang sume..maner 1 elok antara 3 dslr tu tuk stater kit aku jadik fotographer neh...


Mmber aku punya cameraman tuk majlis kawin dia ckap..d60 tu da elok da..ckup lengkap da..tp si panjang kl tu cakap...d60 x elok sbb motor dia kat lense..dia pnah pkai type tu..aku pn x pndai ngat nk tgk camera neh...dia bagi cadangan pakai d80 jer..ok..d70 lak,aku tgk bole than ramai jugak yg pkai type tu..ntah r..skrg aku x tau nk pilih yg maner 1..so aku mintak pndapat korang la...

D60


D70

D80

Pada sesaper yg baca post ni,,aku minta jasa baik korang,kalo korang tau serba sedikit pasal dslr neh...pls leave your comment tuk aku wt rujukan aku tuk choose  yg maner 1 pling besh di antara 3 dslr neh..sekian saja..terima kasih..


No comments:

Post a Comment